Blog

Wyświetlono rezultaty 21-30 z 131.

Nietypowa prośba

31-10-2013 15:54
1
Komentarze: 42
Mam dylemat. To dość długa historia, ale sprowadza się w zasadzie do dyskusji na temat reakcji na dwie frazy. I z ciekawości - chciałbym poprosić Poltera o pomoc. Mógłbym pewnie skorzystać z Facebooka albo coś, ale z dwojga złego wolę przypadkową grupę nerdów niż zbiór moich mniej-lub-bardziej nerdowatych, ale jednak znajomych. Zresztą mam za mało znajomych na FB ;). Moja prośba - proszę w komentarzach o odpowiedź na pytanie. Proszę o niepodawanie uzasadnień, kontekstu, bo nie chcę zaburzać sobie obrazu. Chodzi mi tylko o (ułomną, bo Polter) statystykę. Jeśli komuś się chce, zapraszam do podl...

My Fate - reset bywa bolesny

15-10-2013 12:47
17
Komentarze: 7
Równe pięć miesięcy od ostatniej notki. Ha! Słowo daję, nie planowałem tego. Tak jakoś samo wyszło. Warto jednak, bym wyjaśnił, dlaczego cykl notek, mających pierwotnie i w założeniu wyjaśniać, jak grać w Fate i jak ja gram w Fate, stracił parę, zwolnił tempa i w końcu powoli zaczął umierać przy drodze. Problem w tym, że nie od razu nauczyłem się grać w Fate. Co przez to rozumiem? Dość entuzjastycznie nastawiony do gry, nie do końca jednak rozumiałem pewne rozwiązania i logikę wielu elementów. Z perspektywy czasu dochodzę do wniosku, że miałem do kilku kwestii złe podejście, przy kilku wyważ...

Pojedynek samurajów v2

27-09-2013 16:48
4
Komentarze: 0
Jest to druga, poprawiona wersja zasad umieszczonych w mojej poprzedniej notce ( http://oddtail.polter.pl/Pojedynek-samurajow-b16713 ), gdzie możecie znaleźć też parę słów wyjaśnienia i komentarza - tutaj zamieszczam tylko update reguł. Ta wersja też nie jest jeszcze ostateczna, więc być może w końcu zamieszczę i trzecią, finalną, jednak jest nieco lepiej przetestowana niż poprzednia. Zapraszam do komentowania, a także przejrzenia dyskusji pod poprzednią notką. Główna zmiana w zasadach to podział kości niedostępnych do rzutu na "Aktywne" i "Zablokowane". Oprócz zmniej...

Pojedynek samurajów

26-09-2013 16:59
6
Komentarze: 14
EDIT: na wypadek, gdyby ktoś nie zauważył, uaktualniona wersja tych zasad dostępna jest w mojej następnej notce, dostępnej tu: http://oddtail.polter.pl/Pojedynek-samurajow-v2-b17081 Ta notka miała pierwotnie wyglądać zupełnie inaczej. Zacząłem pisać i powstał obszerny, nawet przegadany tekst na temat mechaniki, którą stworzyłem dla ćwiczenia, dlaczego ją stworzyłem, co miała odzwierciedlać, gdzie szukałem realizmu, a gdzie filmowości. Odnosiłem się do sztuk walk, notek blogowych innych Polterowiczów, wyjaśniałem co i jak i skąd i dlaczego... i tak pisałem i pisałem, aż uznałem że to za...

Komentarze pod blogami

30-07-2013 15:06
6
Komentarze: 13
Aż szkoda mi aż notkę z tego robić, ale: Czy da się w jakiś sposób zmienić kolejność wyświetlania komentarzy w nowym Polterze? Dawniej ładnie miałem komentarze na górze. Teraz zawsze, jak zaglądam do notki, muszę przeklikiwać na ostatnią stronę komentarzy i przewijać na sam dół. Pewnie mi coś umknęło, ale nie mogę znaleźć opcji na zmianę tego tak, żeby było tak jak wcześniej. Hilfe, bitte?

Wreszcie mam (fizyczny) podręcznik do Fate Core

11-07-2013 09:31
1
Komentarze: 37
Jestem, muszę przyznać, pod wrażeniem. Ledwie parę dni po tym, jak autorzy Fate zaczęli rozsyłać podręczniki do Fate Core (dostałem egzemplarz, bo brałem udział w ich Kickstarterze), podręcznik znalazł się w moich rękach. Ponieważ troszkę spóźnili się z powiadomieniem, dostałem podręcznik ZANIM dowiedziałem się, że został wysłany! To się nazywa szybka wysyłka ;) Im bardziej się wczytuję w te reguły, tym bardziej cykl notek o Fate wydaje mi się niepotrzebny... lepiej po prostu przeczytać podręcznik ;). Jest dostępny w PDFie, w systemie "zapłać ile sobie życzysz". Naprawdę gorąco polecam. Co...

Civilization 5 - marzenia się spełniają

02-07-2013 10:04
9
Komentarze: 4
Jak może pamiętacie, moje fanbojstwo odnośnie Civ 5 nieco przygasło ze względu na bardzo słaby multiplayer (kto ma pamięć nie sięgającą dalej niż parę dni wstecz, pisałem o tym o tutaj: http://polter.pl/oddtail,blog.html?16020 ). W efekcie obiecałem sobie, że zupełnym minimum, jakiego oczekuję od Civ 5 przed kupieniem drugiego dodatku ma być działający multiplayer. Swoją drogą, od tamtego czasu zacząłem grać w Civilization 5 pod Ubuntu, i o ile gra ma ciągłe problemy z synchronizacją, to nie ma disconnectów ani wykrzaczeń. Nie wiem, czy gra działająca w (sort of) emulatorze lepiej niż w natywn...

Star Trek: Into Darkness - niby to recenzja

12-06-2013 12:47
3
Komentarze: 7
Mam taką dziwną przypadłość. W ostatnich latach obrodziło całkiem fajnymi filmami. Wiele z nich to rebooty, remake'i i reimaginings. Ale dziwny zbieg okoliczności - pierwsze filmy startujące różne trylogie, franczyzy i serie często do mnie zupełnie nie trafiają. Na przykład pierwszy Batman z trylogii Nolana mi się niespecjalnie podobał. Film jak film, ale raczej oceniam go negatywnie. Drugi film - naprawdę dobry. Trzeci - absolutnie świetny! Myślałem nawet, że może po prostu nie "poczułem" pierwszej części i po złapaniu bakcyla już odbiorę go lepiej. Ale nie, obejrzałem go ponownie już po zoba...

My Fate cz. 4,5 - the story so far

15-05-2013 12:29
10
Komentarze: 3
Dawno, dawno temu zacząłem pisać o Fate. W założeniu miał to być cykl krótkich, ale w miarę częstych notek. Jak to w życiu bywa, z różnych względów nie wyszło. Miałem sporo na głowie, a notka którą pierwotnie zaplanowałem jako kolejną miała być czasochłonna, i opóźniło to pisanie dalej. Później zaś doszedłem do wniosku, że chętnie zaczekam na Fate Core, WRESZCIE wydany spójny podręcznik reguł do Fate, nie związany z żadnym określonym settingiem. Założyłem (jak się okazało, słusznie), że przeczytanie takiej ujednoliconej wersji może wpłynąć na moje podejście do systemu. A nie chciałem pisać cz...

Torment: Tides of Numenera - jeszcze tydzień!

29-03-2013 16:40
11
Komentarze: 14
Większość Polterowiczów na pewno wie już o tym projekcie - InXile zamierza stworzyć spiritual sequel do Planescape: Torment i (bardzo skutecznie) funduje ten projekt za pomocą Kickstartera. Mógłbym się rozpisywać o tym, jak wygląda wizja twórców, dlaczego uważam że może być to ekscytująca odmiana od typowego cRPG oraz opowiadać, opowiadać, opowiadać, ale jeśli ktoś z Was jeszcze nie słyszał o projekcie, chyba lepiej po prostu zaprowadzić Was linkiem prosto do niego. W końcu twórcy lepiej niż ja potrafią opowiedzieć, co tworzą i dlaczego to jest fajne: www.kickstarter.com/projects/inxile/torm...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.