02-05-2012 20:18
Walka wręcz w RPG (3)
Odsłony: 99
Ponieważ od ostatniej części tego cyklu minął już ponad miesiąc - i ponieważ nie mam chwilowo czasu na napisanie porządnej notki blogowej, bo jestem nieco zajęty przygotowaniem się do dwóch nadchodzących sesji - postanowiłem podzielić się wczesną wersją reguł, o których (w pewnym sensie) opowiadałem w dwóch poprzednich częściach.
Zaznaczam, że reguły od czasu gdy stworzyłem tego PDFa się wyraźnie zmieniły, i to w kilku punktach. Zasady w formie, jaką udostępniam w tej chwili są w paru miejscach źle zbalansowane i bardzo podatne na exploity. Zapewne w przyszłości wrzucę poprawioną, aktualną ich wersję.
Wciąż rozważam napisanie ciągu dalszego teoretycznych rozważań, skąd takie a nie inne reguły się wzięły i po co wprowadziłem pewne rozwiązania, ale nie jestem w 100% pewien, czy po publikacji w Sieci samych reguł ma to taki znowu wielki sens. Dajcie znać, co w tej kwestii uważacie.
Reguły możecie znaleźć tutaj: https://docs.google.com/open?id=0B1SJP_QRMKg2QWt1WE5SMUp3LTQ
Na razie to tyle. Postaram się wrzucić działającą, aktualną wersję tych zasad jakoś w najbliższych dniach (bo ta opublikowana pozostawia bardzo wiele do życzenia, jeśli wierzyć testom jakie wykonałem). Zapraszam też do ewentualnego komentowania, jakie w tej mechanice znaleźliście dziury - jestem ciekaw, czy te same jakie ja znalazłem ;).
(dla zainteresowanych: największą zmianą w regułach od czasu gdy powstał ten PDF jest to, że obecnie nie można w żaden sposób wykonać techniki kończącej na dodatkowej akcji/akcji przerywającej. Można to zrobić TYLKO na pierwszej swojej akcji w danej turze. Jest też parę innych, nieco mniej drastycznych, ale również istotnych zmian).
Zaznaczam, że reguły od czasu gdy stworzyłem tego PDFa się wyraźnie zmieniły, i to w kilku punktach. Zasady w formie, jaką udostępniam w tej chwili są w paru miejscach źle zbalansowane i bardzo podatne na exploity. Zapewne w przyszłości wrzucę poprawioną, aktualną ich wersję.
Wciąż rozważam napisanie ciągu dalszego teoretycznych rozważań, skąd takie a nie inne reguły się wzięły i po co wprowadziłem pewne rozwiązania, ale nie jestem w 100% pewien, czy po publikacji w Sieci samych reguł ma to taki znowu wielki sens. Dajcie znać, co w tej kwestii uważacie.
Reguły możecie znaleźć tutaj: https://docs.google.com/open?id=0B1SJP_QRMKg2QWt1WE5SMUp3LTQ
Na razie to tyle. Postaram się wrzucić działającą, aktualną wersję tych zasad jakoś w najbliższych dniach (bo ta opublikowana pozostawia bardzo wiele do życzenia, jeśli wierzyć testom jakie wykonałem). Zapraszam też do ewentualnego komentowania, jakie w tej mechanice znaleźliście dziury - jestem ciekaw, czy te same jakie ja znalazłem ;).
(dla zainteresowanych: największą zmianą w regułach od czasu gdy powstał ten PDF jest to, że obecnie nie można w żaden sposób wykonać techniki kończącej na dodatkowej akcji/akcji przerywającej. Można to zrobić TYLKO na pierwszej swojej akcji w danej turze. Jest też parę innych, nieco mniej drastycznych, ale również istotnych zmian).